måndag 28 september 2009

MIN DAG HAR SETT UT SÅHÄR

-vaknade.

..KLOCKAN HALV SEX!
jag är alltid så seg på morgonen.
och vid halv sex är jag DÖD..s trött
bild på skiten -> fääjnt.
drog iallafall iväg på cykeln vid 19 minuter i sjuu,
mötte den mycket grymma SANNA på tåget, vi garvade åt allting det var alldeles för tidigt på morgonen för att ens prata med någon för mig, men vad gör det vad gör det

-kände bara hur mycket jag verkligen SAKNAT den tjejen

hon skulle till subway, vi bestämde att vi skulle ses efter att båda slutat på JOBBET (kändes väldigt vuxet att säga så vi sa det extra högt, JOBBET JOBBET JOBBET)

kom fram till US vid 7.25 och skulle börja 8
så jag bara satt där i norra entrén och
försökte att inte glo alltför mycket på människor i gröna rockar (KIRURGER!!!)
eller vita rockar (LÄKARE!!!?)

men kom ändå på mig själv med att noggrannt iaktta varje person som gick förbi och tänka:
kan vara en som räddar liv.. kan vara en livräddare.. kan vara en LIV RÄDDARE.. LIV.. räddare..

-sen blev klockan åtta och jag gick till JOBBET. (höhö)

och jag själv fick en vit/blå ROCK! ooooh
kolla ->



jag fick gå runt med LIVIA (coolt namn) hela dagen och det var kul, grymt kul
jag MÅSTE bli läkare. inte undersköterska. inte sjuksköterska. inte sjukgymnast. LÄKARE.

-DET ska jag bli

sen mötte jag upp sanna på subway & vi drog ner till stan.
HAHAHAHAHAH asså jag önskar verkligen att jag skulle kunna skriva dagens bästa här;

men sanna skulle döda mig då.. inte för att jag är rädd för henne .. för jag är ju faktiskt längre än henne.. haaa.. sa jag att jag var LÄNGRE än henne?.. måste vara första gången i världshistorien jag är längre än NÅGON.. ever.. men ni hörde att jag var LÄNGRE än henne va?
lääängree - än - diiig - sannaaa

haha

-bästa sannaa
(som är kortare än mig)


gud vad vi har garvat ieftermiddag. herrejävlars
här kommer bilder

och här måste jag bara säga att - HAHA - sanna inte KAN se normal ut på kort! jag är allvarlig! det är helt på riktigt! här, tillexempel, försöker vi se lite mystiska/snygga ut, och det slutar med att sanna ser uttråkad ut och jag som en enda stor PLUTMUN. haaaa



vi börjar självklart skratta för att vi är så löjliga



sedan försöker vi se lite seriösa ut..
och lyckas självklart


..självklart..

hehe..

heh..

-

..eh..


hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar