söndag 27 september 2009

klockan..


..är nu nio och jag ska gå och lägga mig.
HA HA
vilket skämt, tänker ni

nej , säger jag då
jag ska gå upp kvart i sex imorgon
för vid tjugo i sju måste jag vara vid tågstationen

..& ni vet ju hur det brukar gå med mig och tider .. hee
för er som inte vet det: när klockan ringer åtta på våran skola brukar mina vänner kolla ut genom fönstret, titta på vägen som går precis bakom skolan, och se mig genomstressad påvägs i ilfart på cykeln. och då är klockan alltså runt åtta. jag kommer nästan alltid prick åtta på morgonen eller en två tre minuter försent..

så det är bäst att jag går och lägger mig n u ! för att vakna pigg som fan och hinna med allt :)
annars lär jag väl susa fram där på stationen med panik i blicken 19 minuter i sju imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar