tisdag 29 september 2009

in the night i hear them talk

PRAO,
dag två


& jag är besviken. har mest vart förbannad idag.

jag blir så jävla lack när dom tittar ner på en och man verkligen ser hur dom tänker: åh en värdelös prao elev.. '' jag menar, jag vill hjälpa till så mycket jag kan! där jag är på sjukhuset är det verkligen inte alls som jag tänkte mig. man märker direkt om en undersköterska och en sjuksköterska snackar med varran, allt dom ser är titeln, för läkarna har dom jätte respekt men för undersköterskan ingen alls.. & tänk då vilken respekt dom har för MIG

jävlaaaaaaa..


bäst att inte säga något. på första bilden ser ni min nya halsduk. köper en ny varje år,
nån slags höst/vinter ritual jag har. årets färg blev turkooos

ne nu låter jag som en modebloggare . vilket jag INTE är

imorgon ska jag och sanna shoppa lite till, wuho (låter som en modebloggare igen...haha)
jag älskar den tjejen, haha alla minnen med dig, VARFÖR har vi inte umgåtts mer förut för?

bästa idag var ju fan när jag visa den här bilden, garvandes, för sanna och hon börjar sjunga:
- DON'T YOU WISH YOUR GIRLFRIEND WAS HOOT LIKE ME, DON'T YOU!



hahah så jävla skön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar