fredag 5 mars 2010

haha- jag är
verkligen
löjligt glad
över
den här
resan..

lotta röhrich:
gillar att simma,
älskar att skratta
och
hon var och åkte
skidor
under lovet.

HUR perfekt?!

TYSKLAND
BLIR BRAAAAAAAAAAAA
-
förövrigt så har jag varit en levande död i skolan,
gjort matteprovet helt okej bra (hoppas vi) - med lite hjälp av min maskot jacob,
käkat muffins i caffis (tröst pris efter uteblivna muffins yesterday) gjort en förskräckligt
pinsam musikredovisning, pratat i telefon med julia i mer än två timmar,
varit hemma för en gångs skull, fått en OS-mössa stickad till mig (bästa farmor),
suttit och deppat alltför mycket, ätit för mycket, tittat för mycket på greys,
önskat mig nån annan stans för mycket, varit för arg, varit för mycket av allting.
och nu, suttit här. jag älskar:

2 kommentarer:

  1. haha mamma sa att Marie inte var så glad åt att tysken var vegetarian ;)

    SvaraRadera
  2. sv:viktoria: haha ne jag vet, mamma får panik när hon inte kan vara genial kock som hon annars alltid är :) det är liksom hennes roll i familjen, i den här världen.. när hon inte kan vara det känner hon sig lite lost, tror jag. haha :)

    SvaraRadera