söndag 7 mars 2010





-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
ellen är djup:
så har ännu en helg passerat; tiden går och jag har bara blivit mer och mer vis, och klok..
eller vänta nu -HAHA.
titta bara på gårkvällen, bevisar att det är precis tvärtom. tyvärr: det går neråt för mig!
man skulle inte kunna tro det men nu är jag mer sugen på angels delight (den 19:e!) än någonsin. som jag sa.. det går neråt för mig. intelligensen försvinner, om det nu någonsin ens funnits nån där. men, still: jag är glaaaaaaad

idag stressade jag erik & mamma runt i norrköping hela dagen.
blir alltid galet stressad när jag shoppar, och det förbättras inte av att det verkligen verkar vara något som går i familjen. vi gör varandra galna. det slutar varje gång med att mamma utbrister: det här är SISTA gången jag tar med er på stan! meeen efter en vecka eller två glömmer hon lilla mamsen och då är det dags igen. vi kööör bara. och så är vi där igen.. sånna är vi.
let's say it like this:
det finns marsianer

det finns bersianer (angelika fattar)

..och så finns det sanfridsson:are

bevis


2 kommentarer:

  1. Eller hur, de finns hela världen, och så finns det vi Sanfridssonare, och anledningen till att vi sticker ut från alla andra är att vi klarar kaoset ;)

    SvaraRadera
  2. sv:linnea: jomenvisst vetu :D

    SvaraRadera