onsdag 10 februari 2010

.. och nu laddar jag upp en massa onödiga bilder. fråga mig inte varför

under förra månaden gjorde jag bland annat det här:














tog kort på mig själv när jag läste the host, bevis för sofie. som jag aldrig ens visade. hahaha. eftersomatt man inte ens ser vilken bok det är jag läser. misslyckat, misslyckad


















skrattade en massa














grät till avatar. vilket förövrigt är en actionfilm.
var helt förstörd! syns inte alls på bilden hur mascararandigzebrig jag var.
















blev smygfotad.














fotade. dock inte i smyg vilket är den bästa sortens fotande
















gillade min klass.




















plankade på tåg med sanna nanna. ja guuuu va moget, men kul hade vi
(och som ni ser på kortet, hon blev rädd så hon blundade hela resan.)



..& shoppade med linda!
oj. det blev ju bara en massa bilder på mig,ser jag nu. vad pinsamt. aaaaaja










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar