onsdag 10 februari 2010

JAG BLOGGAR!


kom på en sak idag:
mina dagar ser aldrig likadana ut.
& det är fan det jag gillar bäst med att vara jag.
blir alltid överraskad, och det är precis så livet ska vara -
ingen dag är den andra lik & bla bla bla, alla andra klyschor. annars hatar jag den gråa vardagen,
man kommer in i nån sorts helt okej men inte bra-känsla och går på autopilot för det mesta.
nej, jag säger: liv! överraska mig!
-
så nu delar jag med mig av dagens oväntade:
angelikas, ellas & min sång blev jämförd med curry i chokladsås. HAHAHAHA
elch... naa jag berättar inte mer än så. alla som var där fattar!
finbesök på blåklintskolan. det roligaste var dock när moa utbrister: gud vad det luktar rök! och sekunder senare hör vi ett par välbekanta skrikskratt.. gissa själva vem som gör doftspår
SANNA! så jävla bra på o laga mat & baka så det inte är sant. tjejen kan fan tillaga LAMM!
och dagens kladdkaka alltså... aaaaaau. plus lite citronsaft till och min eftermiddag är räddad!
lever.för.att.äta.
sofies telefonsamtal. jag. hahahahha. dog.
pinsamt, men.. jag gillar fan 80-tals musik! trots gayfaktorn. måste va julia som smittar. fan.
-
..och jag vet att det mesta av det här är väldigt internt och hemligt, men nu kunde jag bara inte låta bli. älskar själv att läsa sånna inlägg på bloggar. fast det är klart. bara om jag fattar vad de handlar om & är en av de få som garvar ihjäl sig

5 kommentarer:

  1. haha, när du skriver det så där så ser det ut som om jag ringde och berättade om masa låtar :P

    SvaraRadera
  2. sv: julia: är du nöjd nu? hahaha.
    sofie: naaaje. men NU kanske folk tror det efter du sa det :)

    SvaraRadera
  3. sv:sanna: hahahaha jaa? kommer du inte ihåg det? du gjorde lamm, jag lovar!

    SvaraRadera