söndag 24 januari 2010

göddig släkt man haaaaaaar

ja det är alltså sånt här vi alltid gör när ingen seer.. ni skulle se fortsättningen. den är ännu bättre!
stora tjocka släkten (minus ida & linnéa, saknade människor!) har varit här hela dagen,
och som vanligt åt vi upp ett helt årslager MAT. alltid. sen endel prat såklart, men. mest. MAT.

just nu sitter jag här o panikar lite smått, livet (SKOLAN!!!!! är mitt liv.) har kommit ifatt mig. fan. helger ska ju vara läx-fria halla. men nej. en engelskatext & ett antal NO-frågor ska vara klara tills morgondagen, så nu har jag en riktig härlig uppesittarkväll framför mig. hur lyckas jag alltid skjuta upp saker tills sista kvällen?

och på tal om KVÄLL, igårkväll var så jävla kul. hahaha. vi är inte kloka nånstans, juliakusinen tror jag till och med grät av skratt när jag berättade om sannas o mina fina påhitt. haha.

nej ni, back to reality, tillbaks till de underbara no frågorna
hejdå!

2 kommentarer:

  1. varför gör du no-frågor för?
    man skulle ju bara läsa texten?

    SvaraRadera
  2. sv: nej? man skulle göra klart frågorna tills nr 18 också :):(

    SvaraRadera