fredag 22 januari 2010

äkta syskonkärlek, mmh aa.
-
la nyss på luren efter lite snicksnack med (simmar) linda,
vi har planer vi. annars då? dagen började bra ioch med att jag fick skjuts och slapp traska i snöslask, sen ljusnade det riktigt på min mörka himmel när jag hör att karina är på kurs och nån säger ''meeen då har vi väll håltimme eller vadå?'' . men som allt som bara låter för bra, är detta inte sant. o det fortsätter ju bara ännu värre när jag lycklas kläcka ur mig: har du fått en blåtira?! till en tjej som gillar ögonskugga, inte att slåss. uppfattar detta en sekund för sent, oh pinsamt. (om du läser det här,förlåt!)
-
senare på mattelektionen bildar jag, julia, gustav & sandra en egen matteklubb - jag försöker förklara hur man räknar med procent och så ska julia o gustav försöka räkna ut samma tal båda två, och nu utesluter jag lite pinsamma detaljer & säger bara att tävlingen slutade med 0-0.
-
sen har dagen fortsatt rätt normalt, dvs hysteriska skrattanfall.
dagens roligaste var fan när sara utbrister: jag har ju hål här! o håller handen nånstans uppe vid låret. och! om du nu tänkte nåt snuskigt, hon menar såklart byxan. detta tycker iallafall kim är väldigt roligt så snart får sara ett sms där det står: var det skönt o leka med klitoris?
o sara bara läser upp det högt utan o tänka sig för, HAHAHA. ''klito-riiis? va? va menaru?klito-riiiiis?''
-
sen gick jag hem, robin följde en bit, och nu sitter jag här. vet inte vad kvällens planer blir än, snackades både om pulkaåkning, sovaövermys och fotbollstittande. får se vad det blir.
sen imorn, om jag nu sover hos nellie, är jag ju hos henne ett tag & sen kanske jag skulle träffa leo också. o på kvällen hänger jag med sanna på nån fest som verkar bli myycket bra :)
-
å jag saknar viktoria också. och sofie, som är sjuk.
men nu ska jag inte sitta här längre. hejda

5 kommentarer:

  1. julia är bättre på matte än gustav

    SvaraRadera
  2. hahahahahahaaahahahahahhahahahahaa! nevars.
    men ni är nog lika jävliga båda två :D
    du är inte värre än mig och syslöjd iallafall!

    det vet du. så. nu känns det mycket bättre va?

    SvaraRadera
  3. jag som tyckte du kunde rädda mig från tråkiga kalas imorronkväll :(

    SvaraRadera
  4. jag saknar dig också gungarn junior.
    stor puss

    SvaraRadera
  5. oj, ögonskuggetjejen hade väldigt röda sår runt ögonen pga torrhet och försökte dölja, fattade aldrig själv att det var pga ögonskugga och inte rödhet jag fick frågan då varenda människa nämnt min torrhet!

    SvaraRadera