måndag 14 februari 2011





ALLA HJÄRTANS: mycket mycket bra.



höjdpunkter!




- gullegustaf skulle ge 5 anonyma rosor till 5 tjejer. bara för att göra dem glada. FÖRSTÅR NI HUR BRA MÄNNISKOR DET FINNS I VÄRLDEN ELLER?






- fick träffa tre vänner - precis hemkomna från fjällen - igen, däribland frida. BÄSTA




- ska snart sätta mig och läsa ebbas färdiga novell. mmmmmm(L)




- smygebilden på anton!




- ida och jag kom på att vi båda var avundsjuka på varandra. jag för att hon har ett litet huvud, hon för att jag har ett stort.




- fick ett myggbett. I FEBRUARI? hahahahaa hur lyckas jag.




- kort snackis med sanne, så jävla bra person hon är! (jaa detta är dagen då vi uppskattar varandra)




- när jag vaknade upp, gick ner och hittade ett godishjärta ungefär lika stort som vårt vardagsrumsbord.




- och sist men inte minst; AXELS PRESENT TILL MIG! naaae ni kan inte gissa vad det är för det är så jävla bra. bästa presenten jag fått någonsin,tror jag. (Och nu snackar vi axel i klassen, icke lillebrodern. Han är för snål för sånt.)








ahh vilken bra dag..nu ska det njutas. eller, eh, plugga. meen, det är same same för mig. sen ska jag på dejt! hoiehoeä <--

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar