tisdag 9 mars 2010

'' Vi viker oss på asfalten av skratt
Ingenting kan röra oss i natt
Ibland så dör jag litegrann
när du halkar med din tunga på en
bokstav i mitt namn''

åå kent!----------------------------------------------------------------------







-



-



-



-

och vilken dag det har varit. började den med att gå upp NIO, bara det! fortsatte sen med att dansa o hoppa omkring i mitt rum där min älskade gamla vän SOLEN tittade in, kändes som att det var länge sen vi sågs sist, jag sjöng och skrek så glad var jag. älskar att vara ensam hemmaaa, älskar att våren börjat smälta snön därute, mina tankar dras iväg till en sommarstuga och en brygga och sol i ansiktet och nattdopp.. och åååå. älskar att sommaren lurar bakom hörnet. (optimistjävel)------------------______________


snart är vi där igen!
sen gick (sprang) jag till skolan som vanligt med en macka i handen, fick bli min frukost, sjöng/skrek lite föör länge där på morgonen. kom i tid iallafall, hade nationella prov som jag & sanne TROR gick bra, sen slutade vi halv tolv och sanna haffade mig direkt, började snacka om att arbeta för xxxxxx och jag var PÅÅÅ, så jävla på som man kan bli! efter det gick linda & jag o ringde ett samtal och sen beslöt jag mig för att dra mig hemåt, hehe. hade ju vart i skolan så himla länge innan menar jag.. nej men gjorde det för engelskans skull - hatar sara näsborre för all framtid för den här idiotuppgiften. MENAR DET!


på vägen hem följde linda mig en bit, vi snackade gammal kärlek och emosar, haha vi får alltid till det så bra. sista biten gick jag själv, blundade mot solen och hade på MUSE - STARLIGHT på högsta volym i mobilen, folk dom glodde men då fick dom väll göra det då. hatar alla mesiga svenskar som bara glor och har en massa fördomar om dagens ungdomar och BLA BLLA men aldrig säger någonting direkt till en.

och har ni tänkt på en sak?
när man möter någon på gatan och ser på håll att den tittar på en, ser tydligt och klart att hon/han stirrar på en, då kan ge sig fan på, att så fort man kommer liiite lite närmare, då slår dom ner blicken. alltid. och låtsas som att dom inte ens har sett en.då blir jag så jävla irriterad. vad är det som är så hemskt med att hålla huvudet högt, se någon i ögonen och hälsa eller iallafall le lite? vad är dom så förbannat rädda för? jag brukar alltid hälsa även om det inte är någon jag känner, men det är inte ens alla som svarar och även om de svarar tittar de oftast inte upp. irriterande. SE MIG I ÖGONEN DÅ!
-
väl hemma var fortfarande min spellista i mobilen på högsta volym, och jag bestämde mig för att göra pannkakor, klirrade och klinkade i köket ett tag och åt sen med siiirap på. nu sitter jag här med min kentmusik och FÖRSÖKER klämma fram något vettigt att skriva i min engelskauppsats.

orkar INTE
återkommer nog med status på den snart
ellenelwira.läxblogg.se
-
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar