måndag 22 mars 2010

trouble sleeping

nattinlägg igen. inte bra.
släkten var som sagt här, firade mig & axel, fick ytterligare tysklandspengar & ginatricotpengar, vi ÅT (som vanligt), jaa allt var som vanligt förutom att jenny hade med sig sin mycket artiga pojkvän & numera sambooo

nån gång efter all fika och all mat när dom hade åkt, slocknade jag inne i eriks rum. bara somnade. med smik och kläder på. där snackar vi trött tjej. det värsta är att sen vaknade jag igen någon gång efter att klockan slagit midnatt och som vi alla vet är att då är det KÖRT. då går det bara inte att somna igen. jag har kört med alla knep jag kan, varm mjölk, läst en bit, vart uppe och vankat runt här i rummet; tog mig till och med en sväng ut på balkongen och bara stod där och frös en stund,

MEN NEJ. ingen sömn ännu.
kom just på att jag skulle ringa både julia & linda. fan också.
hur kul tror ni dom skulle tycka att det var om jag ringde nu? haha

nae
jag får väll bara fortsätta sitta här ett tag
tur att jag har nåt slags sällskap iallafall, det bästa faktiskt
finns där i alla väder.. en klippa i stormen..



spotify (L)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar