fredag 19 mars 2010


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
sitter här med sprängande huvudvärk, har knaprat panodil hela dagen men inte hjälpte det
hade nationella prov i matte... stort plus att ha ett huvud hundra kilo tungt då
men jag tror det gick helt okej bra. vi får seeee
efter matten gav jag upp mina försök att vara kvar i skolan och åkte heeeeeeeeeeem älskade hem
(med vetskapen att nästa gång jag ser mitt favoritansikte kommer jag få den efterlängtade MYSdressen! gött)
sov i två underbara timmar tills jag vaknar av att telefonen ringer; tänker jag skiter it, orkar inte, men då är det någon jobbig jävel (http://ishla.devote.se/) haha som inte ger sig, det går säkert TRETTIO signaler, då är jag så förbannat trött på oljudet att jag tar upp telefonen: JA?
-Haha jag visste att du var hemma, ljuder en otroligt nöjd röst.
Nu sitter jag här med stress i kroppen efter att ha pratat i telefon med julia i TRE TIMMAR, hahaha hur lyckas vi? Måste snabbt fixa iordning mig men upptäcker just när jag skrivit dom orden att nääääääe. Det lär jag inte göra. MYSdress blir det kvällen till ära!
Ikväll firar vi Sanna. Hejdå!

2 kommentarer: