måndag 15 mars 2010


kommer BIIIIP ihåg vad den senaste låten du BIIIIIP på hette?
hopppar till varenda jävla gång,
MÅSTE köpa spotify premium.. aahh.

idag: engelska nationella gick som smoooort! satt och blev alldeles stirrig och nervös först, när det var helt knäpptyst i klassrummet (bara det! sen när är det någonsin tyst i klassrummet?) och den där fula rösten ropade ut: ''you'll only hear this once, so pay attention...'' och där satt sofie brevid mig med säkert fem sylvasst vässade pennor, mord i blicken och koncentrationen som ett moln runt sig..

själv satt jag där med ett värdelöst sudd, en ovässad penna och djupa fåror av tröttet i ansiktet, och bara försökte hitta rätta ställningen för att få min mage att kurra så lite som möjligt. men jag tror det gick iallafall.
och neeej jag har inte ätstörningar jag hade bara inte ätit frukost. låg kvar i sängen tills tjugo över sju och dog lite. när ska jag lära mig att halv tolv INTE är bra? resten av dagen var jag pms-tjej trots att jag HOPPAS tror på bra np resultat

måndagens bästa:
vi sitter vid maten och diskuterar våran NO-lärares nyodlade musche.
jag: han ser ut som super mario! DU dudud UDduuuu.. *börjar sjunga super mario melodin*
linda: han måste ha fått en ålderskris eller något.
jag: ja .. eller nä.. han ser ju äldre ut med den där.. när man har ålderskris vill man ju se yngre ut.. han kanske var på systembolaget och dom frågade efter legg? hahaa

iallafall ni fattar, vi sitter allihop vid bordet och skrattar och skämtar om det där ett bra tag,
och så kommer julia efter en kvart eller något: sanne.. peter har fått mustasch!

men nu hinner jag inte skriva om idag, tyskaprov imorn, sannas födelsedag imorn! du ska få igen baby ... MOAHhahaAHAHAHAHHAHAhahahahhAhHAHAahahAHAHaaaaa
ahhahahaha
ha ha
ha..
imorn blir kul
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar