måndag 22 mars 2010

I'M SUCH A SINNER YOU'RE SUCH A STAR



ett styck tysk!
en bra måndag.
jobbade ihjäl oss på NO:n (körde taga med skrivbordsstolar, skrek och sjöng.. funderade på om vi skulle dansa lite på borden också där ett tag) grattade sara, hade engelskalektion där vi i stort sett bara snackade hamburg.. på tal om det -HAHA bästa från förra veckan var fan när vi sitter inne i biosalongen och kollar på valentines day och så zoomas en hamburger restaurang in, då sofie utbrister, nej nästan kvider: ''HAMBUUURG..'' dåå är man rätt pepp, MHM

sen hade vi veckans bästa lektion, idrott, då jag får släppa allt och bara SPRINGA. är inte gjord för att vara still hela tiden, då blir jag gäälen när jag väl släpps lös..nej men seriöst, jag får nån sorts adrenalinkick under de där timmarna. Så fort högsäsongen i simning börjar lovar jag er klassen, att då ska ni inte behöva ta all min överskottsengergi på gympan. okej?

sen var tanken att ida & jag skulle ha solat, men hon hann inte för hon TRÄNAR nämligen, avundsjuk nån? jaaag..
(VARFÖR jag bara inte går ut och tar en löparrunda, det får ni (jag) fortsätta fundera på..)

istället drog jag till linköping med mamma en snabbis, hittade endel grejjjjer men det här är ingen modeblogg så ni får inte veta vad det var. (jobbig tjej. JA.) imorgon ska jag först färga håret och sen blir det BÄSTA JULIA, på onsdag tror jag viktoria och jag skulle ses en stund?, och sen ska idas och mina hudcancerplaner sättas i verket. och på toooorsdag..

trumvirvel..

ÅKER VI

3 kommentarer:

  1. Ska bli roligt att se resultatet på håret (inte-färga-håret-tjejen) på onsdag för du tror så rätt :)
    puuss

    SvaraRadera
  2. sv:viktoria: höööppp! slinga! inte färga! haha :D /inte-färga-håret-tjejen

    SvaraRadera
  3. Hur kan jag ha tagit så fel?
    Ett groteskt fel av mig och jag är verkligen ledsen om det sårade dina känslor tjejen! (a)

    SvaraRadera