onsdag 10 mars 2010

can't feel nothing

FAAAAAAAN

för att jag sitter här på youtube med världens sämsta kvalite

och johanna är där och lyssnar live



K-E-N-T
förihelveteeeeeeeeeee



aa jag tjatar men jag kan inte låta bli.

idag var en FAN så seg dag. inte hela, men nästan.

det började med tre timmar i helvetet tillsammans med ulfsparreNN.

tur att linda och jag satt o höll på med våra ''ich UUUUUNTAHbringen dich..''

annars vet man aldrig vad som hade hänt. då kanske jag hade gjort det på riktigt. unterbringen somebody alltsååå.



sen hade vi (TACKAGUDARNA) håltimme. så jag, sara & sofie gick till luundby pizzäria & käka där. sen fick jag en fläpp och drog till julia. SAKNAD TJEJ. där fick jag min födelsedagspresent och hon fick puusss för den var så bra. stannade lite för länge som jag alltid gör, sprang till skolan så som jag numera också alltid gör, hade hemkunskap och sofie och jag kom på märket REDHEAD. kom ihåg var ni hörde det först!!!!!!!!..haha nä.



sen ringde linda & jag ännu ett av våra hemliga samtal, ni får veta när allt är klart. hade mentorstid, blev målad på av elsa och smygfotad på av emma, amen taack för den. haha.

sen gick jag hem, var hemma. ooo skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar