tisdag 16 februari 2010

TRUTHtime


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-----
-
-
-
-
-
-
-
-
den här platsen vill jag se:
finns jättemånga. skulle vilja åka till australien och bada i sommarsol med tomteluva på, skulle vilja åka till egypten och se pyramiderna och höra legenderna, skulle vilja åka till seychellena och snorkla, skule vilja åka till galapagosöarna och se jätteskölpaddor, skulle vilja åka till USA och se en riktig storstad, se allt som julia berättat därifrån, skulle vilja åka till afrika (gambia!) med sanna&julia, skulle vilja åka till schweiz med sofie. min moster är en riktig explorer så jag har ju fått höra endel om alla hennes resor; hur hon sett krokodiler och hur hon hoppat fallskärm och hur hon... allt det där vill jag se, vara med om. ska.
-
det här vill jag lära mig:
massor olika språk, att simma riktigt fort och att känna av människor bättre.
-
såhär vill jag att dagens första stund ska vara:
jag önskar att jag kunde vakna upp helt utvilad nån gång, men eftersomatt jag är en grymt självdestruktiv människa så gör jag aldrig det.
-
såhär vill jag avsluta dagen:
med en dusch. 20 minuter i skållhett vatten, minst
-
för att göra mig glad kan man göra såhär:
väldigt mycket.. kanske berätta något personligt eller roligt som hänt, bara prata, säga några ord..
jag blir glad av att lära känna människor.
-
x jag skriver dikter (texter.okej?)
jag är mörkrädd
jag tycker att jag är lite bättre än alla andra
x jag tävlar om allt
x jag har komplex för: mina öron & ögon
jag har gjort en skönhetsoperation
jag vill göra en skönhetsoperation
jag skriver anonyma insändare
x jag har fobi för: hajar och mörkt vatten.
jag önskar att jag vore känd
jag har tvångstankar
x jag vill flytta utomlands (ska!)
jag går gärna naken (nee. men i bikni)
x jag kan spela: trumpet! HA
jag går hos en terapeut
x jag är bra på vita lögner


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar