torsdag 18 februari 2010

jag sitter inne och läser på en sida där det första som står är
''Välkommen Kära Själ!''

hahahaha. bara det borde ju säga en hel del

att jag
förtvivlat försöker intressera mig för vem FAN denna bellmanjävel är
ååå. jag läser samma mening om och om igen utan att nåt går in, meningslöst

att jag
sitter och skrattar för mig själv. gör fan jämt det! måste sluta. kan inte.. ha hah haaa

men det säger inte att jag
drog av en massa ögonfransar av misstag idag.sveeeed

och det säger inte heller att jag (vi)
spelade basket tills jag var illröd i huvet och död i benen

eller att jag
bestämde mig för att nu är det nog, nu får det räcka, inget mer skjuta upp,
nu ska jag ta tag i saker och ting. nu. snart. sen..vi får se.. kanske..


BACK TO THE BELLMANLÄXA


(update:ser ni hur han riktigt HÅNflinar åt mig?''du kommer aaldrig bli färdig.. aaaldrig, ALDRIG!'' levde säkert ett så förbannat ointressant liv bara för att tracka mig också!hatar gubben )



3 kommentarer:

  1. Men Ellen vad är det jag hör, svordomar och en tjej som är bitter som ättika. Tror att det är som sagt dags för en skärpning!

    SvaraRadera
  2. sv:viktoria: jaa, vi får va nån dag så du kan läxa upp mig vetu :)

    SvaraRadera
  3. Tkr jag låter bra (y)
    Vi får höras om en dag snart :)

    SvaraRadera