lördag 6 februari 2010


hej däääär
vilka ni nu än är..
igår var en jävla bra kväll,
sanna och jag dansade loss till ''all the single ladies'', ella berättade om gamla minnen, vi julia o linda snackade om klassfesten, anki & jag om angels delight. eller ää förresten, vi snackade om allt
-
idag hängde jag med mamma in till linköping vid halv tio, gick där ett tag och kände mig ful, presenterade mamma för subway ('' OJ! hit måste vi gå igen'') och hittade födelsedagspresenter till sanna och julia. perfekta sådana. och ja, det är lite tidigt.
-
sen vände vi hem, resten av dagen gick & nu ska jag hetsstäda rummet, lyssna på musik onödigt högt och sen vidare till julia. och vad VI ska göra får vara hemligt ett tag till, berättar imorgon om det funkade. sover där. hos bästa. (linda jag ringer dig så fort jag kommit hem imorn)
-
heeeeerå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar