söndag 14 februari 2010

ANGELIKA! SER DU!




-
-
-
-
-
satt & tvekade i en halvtimme med tummen,
sen när jag väl klickade hade jag loggats ut, misslyckat
men nu jävlar är det gjort iallafall, sen får vi se om jag ångrar mig senare.
gör jag säkert säkert säkert MEN NU ÄR DET GJORT!
-
sitter vid brors dator för att den andra brodern, den lille, tröge jäveln,
med namn axel, har kraschat min. med alla gamla & nya bilder och filmer, alla viktiga dokument.
TACK FÖR DEN FINA OM ÄN TIDIGA FÖDELSEDAGSPRESENTEN
-
men ja änte' bitter. neeej. jag har ätit gelehjärtan hela dagen så det finns INGENTING som kan få mig sur, inte idag. men om vi ska ta med lite klag så skulle jag kunna säga att bilderna från i fredags, de lär jag inte kunna ladda upp på ett tag. den här datan suger. och dom bilderna var SNYGGA kan jag lova. och de tjejerna var SNYGGA kan jag lova.
-
fredagkvällen var braa, det säger mina döds stela vader om inte annat
vi dansade oss svettiga in på småtimmarna och tyckte synd om de som inte var med.
en dold diss till mohammed där, jaaa. falskabiljettersäljarn.
kvällens enda minus var min mycket obehagliga stalker och sten i skon, annars var allt perfekt.
tack tjejer
-
lördag/söndag har jag sovit mig igenom, GÖTT. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar