onsdag 6 januari 2010

SAKNAR MIN SANNA

idag var första gången det verkligen slog mig: det är bara några få dagar kvar på jullovet. herregud. jag är alltid sån att när det är lov, då släpper jag allt jobbigt och tänker: efter lovet. efter lovet.

och nu är det snart det. efter lovet.
och det är så jävla suuuuurt.
men ändå: bara en termin kvar, både på gott och ont. å ena sidan, nationella och all den pressen det kommer innebära, men å andra sidan: det kanske är sista gången jag ser vissa av dom här människorna jag ändå tillbringat så gott som varje dag med i tio år. så jag ska försöka njuta av allt det positiva,
den här absolut sista terminen.

det är bara det, att det är så himla mycket jag skulle vilja göra som jag inte har hunnit med. och nu är liksom den tiden jag hade till att göra de sakerna över. visst finns det helger och det kommer komma fler lov, men just jullovet tycker jag är rätt speciellt. jullovet är min vilotid under året :)

ändå har jag gjort rätt mycket. men jag vill göra mer!
tiden vill på nåt sätt aldrig räcka till.

2 kommentarer:

  1. haha det ser ut som om du tvingar mig att krama dig :)

    SvaraRadera
  2. sv:sanna: gör jag inte det då? :O

    SvaraRadera