torsdag 28 januari 2010

sååå, nu är man hemkommen från ett MKT givande utvecklingssamtal, fick höra av syslöjdslärarn att jag
''behöver jobba på mitt självförtroende''

hahahahhahahahahahahahhaha
okej
tack maggan

kände bara hur du ändrade hela min värld där och då..

men alltså hur lätt äre
när man stickar lite baklänges då och då !?
ahhh livskris.

nu ska jag gå och ha ett redigt pepp-talk med mig själv
känner att de är det absolut bästa sättet att tillbringa kvällen på!
ska gå och göra det nu.. peppa mig själv alltså.. behöver det som fan.. annars kommer jag inte klara av alla sömsmåner och olika tygmaterial.. aah blir galen.. kan inte leva med det här.. nej måste faktiskt börja direkt.. peppa.. peePPPAA..

peeeeeeeeeeeeeeeeppppp.
herå

1 kommentar:

  1. HAHA! stackars lilla ellen som inte kan sticka. Måste vara extremt jobbigt, akta bara så du inte åker på någon allvarlig psykos eller blir schizofren.

    Puss

    SvaraRadera