onsdag 13 januari 2010

you're only young once





















okej nu låtsas vi att det är tisdag när jag skriver det här för det låter så mycket bättre att säga idag än igår, LEVER I NUET o allt det där!
IDAG (okej. det är egentligen onsdag när jag skriver det här, men onsdagen kommer det nog ett till inlägg om sen,istället, sååja lugna er, ni ska få updates)

om idag.tisdagen. ett sönderstressat jag springer uppför skolans stentrappor 07.58, exakt som varje morgon, seedan har vi svenska jag sitter där och plågas för att inget av det som finns i mitt huvud vill komma ut på pappret, rast, sen plågas jag lite till men efter det släpper huvudvärken lite för vi slutar för dagen. klockan är då HALV TOLV (!)

jag o tre snygga tjejer tar oss till - trots att vi trodde aldrig vi skulle tillbaks dit - bildsalen.
där ska sanna & jag klistra och fixa klart en bildläxa, vi sätter oss i rummet intill.
tror den här grejen blev klar efter en 2 1/2 timme eller så, trots att uppgiften var att klistra upp nåra bilder på ett papper,
det var bara det att limmet och saxen fick ligga kvar på bordet och vi bara pratade pratade pratade

åh nä nu orkar jag inte skriva mer. & märker nu att när jag väll bloggar så liksom ÖVERbloggar jag, skriver för mycket istället.
sen hann jag iallafall med att traska hem till farmor i 20 minus, vara där en stund, gå på stan med linda, skratta och bestämma mig för att börja simträna med henne. med linda alltså inte min farmor.

hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar