söndag 3 januari 2010

WE ARE RIGHT NOW

är helt slut, trots att jag sov till tolv
käkar, lyssnar musik, redigerar bilder och skriver,där har ni mig just nu. lite smått dööd
men dagen kmr bli bra för jag ska träffa två underbara,
en som jag träffar -nästan- varje dag eller iallafall pratar med,
och en som jag inte träffat på hela lovet,förutom nyår då. mkt omtyckta båda två

vetifan vad vi ska göra men bra blir det iallafall,
det blir det alltid

igår fixa sofie en svinrygg på mig, tyckte väll det passade (!)
det blev trots mina öron snyggt och det har jag bara den framtida frisören själv o tacka för
sen hann vi också med att vara ute, nutella oss lite som alltid, bara mysa, kolla harry potter film, sjunga så hela lägenheten skakade och fixa min blogg
bra dag, och på tisdag eller onsdag kör vi på't igen, det gillas

nu ska jag ta en låååååång dusch,
och sen drar jag mig nog mot julias place
ovanligt,ehe. så träffar vi nog nellie idag också,yes

3 kommentarer:

  1. Jag tycker (med under tryck) att vi sa träffas någon dag, det hände ju inte igår precis :)

    SvaraRadera
  2. sv: viktoria,ja! det tycker jag med. alldeles för länge sen. nån dag nu i veckan, innan skolstarten?

    SvaraRadera
  3. javisst :)
    Jag kan alla dagar utan torsdag för då ska jag utföra självmordsattentat mot mina lår men säg en dag som du kan så kör vi på den! ;)

    SvaraRadera