onsdag 30 december 2009

GREAAAAAASE
























jag kom hem från frisören nyss, och nu gör jag ingenting så har tid till att blogga,
för en gångs skull. men ärligt talat - bloggen är inte direkt prio ett nu om jag säger så.
jullovet är till för att göra EXAKT det man har lust med,ahh. och det är precis vad jag gör.
-
i måndags var ju sofie och jag i stockholm, och det blev, som väntat - perfektooo
vi är så jävla bra tillsammans, hon o jag (: händer alltid massa sjuka grejer - hahaha, sofie - när vi är, men inte mig emot!
-
igår drog jag sanna & julia in till lkpg, och mitt humör kunde inte vart bättre,
tror aldrig jag har skrattat så mycket under en shoppingrunda förut. kärlek till mina fina
låter som att jag överdriver men nej, ni ska få en video på våra damp sen - om julia inte läser det här och dödar mig först, alltså -sen mötte sebbe o robin upp oss & vi gick till subway, käka där,
och sen såg vi den ...fruktade.. fruktansvärda.. PARANORMAL ACTIVITY!
-
-som inte alls var så läskig som jag hade trott. okej, lite i slutet, och lite i mitten och lite..ja.
det roliga var att jag som aldrig ens kollat skräck på bio innan var den som skrek minst,
och julia, skräckveteranen, höll på o få spasmer. men den var faktiskt rätt läskig. fast dålig. hörde av sanna nu att hon sovit med lillebrorsan inatt med, haha gulle.
-
MEN till det viktigaste i det här inlägget;
kooooolllaaaa vad sanna och jag hittade!
herre.gud. en dröm har gått i uppfyllelseee
-
SANDRA! SER DU!
pink ladies jackor!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

3 kommentarer:

  1. ellen som älskar grease, grisar.

    SvaraRadera
  2. ELLEN JAG SEEEEEEEEEEEEEEEEEEER ! hahah

    SvaraRadera
  3. sv:julia, hahahah :D
    sv:sandra,jag veet! eller ska jag säga saandy?

    SvaraRadera