söndag 22 november 2009

SVINIS


det har varit jag, teven, ett antal tusen influensabakterier o erik

onsdag torsdag fredag lördag nu, min bror har och jag: haft! svininfluensan (bevisat genom slang i näsan. vi går inte in på detaljer där, nä)
och det har väll varit, ja, ni vet hur det är att vara sjuk. ASTRÅKIGT.


dock har mina kära vänner ringt både en o flera gånger per dag o underhållit mig,
uppdaterat mig om allt som hänt - tro det eller ej, det var endel. i mjölby!- o tröstat mig, TACKY

vårt hus har varit en sjukstuga den här veckan.
pappa är redan vaccinerad, axel är för trög för att vara rädd, men mamma hon har smugit runt här hemma på armlängs avstånd och ibland mumlat ''kom inte för nära.. kom- inteee- för- näraa..'' man känner verkligen kärleken, visst gör man?
-
nu ska jag städa duscha tvätta bort sjuk känslan, seeeees
-
(och juste! på måndag har jag en viss JOHANNA,
som INTE tog vaccinet, att hosta på! ha!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar