söndag 8 november 2009

sitter här och ska plugga tyska. det går inte så bra.

så nu tar vi istället o berättar historien om chipspåsen!mkt roligare.
sanna och jag var som sagt nere på stan igår. jag skulle köpa godis hade jag tänkt,
men sen såg jag att den där nya chipssmaken,
ni vet bearnaise, fanns på chipshyllan. VEM kan motstå??

det var tyvärr en sån där jobbig liten påse. ni vet sådär så det inte är tillräckligt med en men man känner sig fet om man köper två. skitsamma. jag. köper. ändå. chiiips.
iallafaaall, när vi kmr till kassan, så säger tjejen bara ''jag bjuder det är lördag! ''
wooooh HUR OFTA HÄNDER DETTA!? tänker jag och tar emot påsen, LYCKLIG.

sen på vägen ut från affären så möter vi på evelina och några.
jag har tidigare SKÄMT UT MIG rätt rejält inför henne så jag har fullt upp med att försöka gömma mig lite diskret bakom sanna, och då - gud förbjude -tappar jag chipspåsen..

vilket jag upptäcker när vi redan är uppe på andra våningen. '' neeej! chipsen! vi måste gå tillbaka!! sanna dom var GRATIS! nu går vi TILLBAKA! okeej!? ''

sanna bara skrattar och följer med mig. jag svär lite och börjar mumla om att
evelina & company säkert står och mumsar på dom vid det här laget.. vi går ner.

och -
jag -
ser -
mina -
chips -
på -
golvet -

aahhh! överlycklig SPRINGER jag fram.

men
från INGENSTANS,
kommer nån jävel, precis innan jag ska böja mej ner för att ta chipsen..
OCH TRAMPAR PÅ DOM. kraas kras

......


behöver jag säga att sanna skrattade ihjäl sig?

1 kommentar: