söndag 15 november 2009

det är mycket nu
ser att det var senast i onsdags jag skrev här, dålig bloggning på sista tiden-
men det är verkligen mycket nu. -

var på katedral i torsdags,
tog mig en språngmarsch efter tåget för att hinna med, ida och anki bara skrattade.
börjar bli en klassiker det där!
men om katedral då.. jag blev förälskad i sjävla skolan
men förväntningarna på ib var för höga, var besviken när vi åkte därifrån.
(efter att ha sprungit efter tåget, jaa IGEN. haha) - -

sen har jag varit med julia, big suprise, under fredags eftermiddan kvällen natten
just det, jag har varit på 30-års fest,
och därmed hittade jacob o jag bästa mysigaste skidstugan
- perfekt för våra planer! måste komma ihåg att ringa ida
-
& nu sitter jag här,
väntar på ett samtal från sanna och ska snart iväg till julia-
känner för att ringa min sofie men kommer antagligen inte hinna det för
när vi pratar kan vi ju bara inte sluta, tror jag NO-peter skulle kunna hålla med om också

långt inlägg
hejdå




2 kommentarer:

  1. Den där IB linjen vill jag gå (: säg inte att det är den du oxå ska gå i ?..:P

    SvaraRadera
  2. svar: kanske leo, bara kanske (:

    SvaraRadera