onsdag 7 oktober 2009

jagh kaan itne riktigt skriva förjag har långa naglar nru

haha

ne men it's truuuue - jag har blivit nagelfarad.
jag kommer nu inte längre kunna leva utan manikyr, och jag lär dö med vackra naglar..

nej men ärligt talat. jag känner mig lite smått handikappad. höll på och kissa på mig nyss när jag inte kunde knäppa upp byxknappen.
Mamma tycker att jag kan klippa lite med saxen och bli av med eländet.

Men hallå- det tog FEM timmar, stackars viktoria skulle väll grina om jag kom utan naglar imorgon

HA HA hennes min när jag drog fram mina söndertuggade naglar! oslagbart!
jag satt faktiskt hemma imorse och bet lite extra, bara för att jävlas..
visste ju att dom skulle sätta naglar på mej. jag är dålig reklam för dom på Nagelfar, förstårni.

men inte nu längre! nehedå
nu är jag förvandlad. hade ett hallelujah moment när jag fick se mina plast-älsklingar första gången. hehe. yeah right.
HAHAHA ett annat roligt ögonblick idag var när
Brittis tog fram nått ÜÜBERNYTT nagellack,
- drog efter andan -
öppnade korken
och det blev helt tyst.

hahahha! fattar ni! alla blev helt knäpptysta! Brittis DROG VERKLIGEN EFTER ANDAN! PÅ RIKTIGT! SOM I FILM!
det enda som hördes var mina grymtningar när jag försökte låta bli att skratta.

Nagelfar = bättre än parlamentet och roast på berns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar