tisdag 20 oktober 2009


BORDE
verkligen plugga

ISTÄLLET
sitter jag här.. ticktockticktock säger klockan jag gör ingenting
jag får ryck, vet att tyskan MÅSTE vara inne imorgon
men gör jag den för de? nääe du

ha-ha ho-ho

idag var kul.
snackade om riktigt djupa grejer...
som att julia skjöt en hörna för det andra laget mitt under en match! hahahah!
ida jag & julia var nere på DAVES -ja jag kallar det fortfarande DAVES! kmr alltid vara daves för mig!- eh..vad skulle jag mer säga?nu tappade jag tråden. vänta.
hade massor saker jag skulle säga men dom är helt borta nu. jaja.

kommer inte på något mer att sägaa. eller vänta, jo

JULIA ÄR DEN VÄRSTA BLONDINEN JAG NÅNSIN TRÄFFAT :)puss påre

1 kommentar:

  1. HAHA! du ta på bilden xD
    du lägger bara in fula bilder på mej din lilla jävel!

    HAHA , jag vet ... blondie :)
    jag är världens pinsammaste.

    SvaraRadera