måndag 26 oktober 2009

måste bara börja med att säga..
JOHAN FALK. så jävla bra. kan inte sluta kolla.
-
Sandra var ju här i lördags. somnade väll nån gång vid tre, lite fetare - GLASS mmmm- & lite lyckligare.. en bra kväll. kul som fan!
--
Förövrigt så var elsvig o ellen ute o härjade i hogstad i söndags med en liten vit böghund i släptåg. :) nej ni får ingen mer förklaring än så
--
kul det med iallafall. hm. nuvet ni det. funderar seriöst på att skaffa fejjan nu också. ska jag? ska jag inte? jajja
-
linköping stad idag
Vinterjacka - CHECK
Vinterskor - CHECK

och jag är NÖJD.
ska jag röra på fläsket lite nu,
drar till simhallen om en halvtimme. jag, simma..-
kommer väll stanna efter en sisådär två längder. (nej ellen kom IGEN nu)
-
wish me luck! /e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar