lördag 19 september 2009

i think i'll really miss it one day













































































































bilderna vill inte riktigt dit jag vill
jag sjunger med i den här låten http://www.youtube.com/watch?v=sJ7cYgsOn6g
tänker vilken dag. mitt humör just nu & hela dagen med ett ord : solskeen
sol sol sol guldgult______________________________________________
tänkte förklara en grej med fjärde bilden - det är mina ben som syns. hahaa. var vid någon borg, precis vid vattnet var den, inte alls så kallt i vattnet tyckte mina tår, blev lite sur när jag inte hade nån bikini meed, och sen klättrade jag upp på taket där och låg och SMÄLTE så härligt var allt. annars har vi cyklat hit och dit, ätit konstant..allt kan inte skrivas här för ingen skulle ändå fatta, jag skulle kunna försöka men orkar inte. skratt x 1000 idag iallafall - en dag värd att minnas, länge. fan vilken bra dag det var!
jag vill hit i sommar igen. känner att det är ett riktigt sommarställe, VISINGSÖ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar