tisdag 22 september 2009


hellaao

idag var det temadag i skolan,
tanter och gubbe berättade om gymnasievalet
som vi snart ska göra, viktiga grejer


nu vet jag iallafall att


..man inte kan gå på engelska skolan och sen utbilda sig till läkare

(och hade min blogg varit en film hade ni nu hört ljudet av en dröm som går i kras)

..trots att engelska skolan antagligen är svårare än andra gymnasier ,
just för att man snackar engelska på alla lektioner -
så har man svårare att komma in på högskolan om man har gått där.liksom, VAFAN?


håll för öronen - eller aa ögonen barn


jävlahelvetescpfittaskiiit


så. nu känns det bättre.
efter skolan skulle jag & nellie ses, men hon hade feber så
krya på dej nellan

nu drar jag till julia & vi ska plugga.
..för att komma in på engelska skolan.
TROTS alla fel och brister som har upptäckts idag
TROTS det! känn er hedrade engelska skooolan människor,
(och om ni läser det här -snälla ta in mig där trots detta inlägg?)



hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar